Politică de retur - Ambienti 💬

Politică de retur

Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract de vânzare-cumparare, fără a preciza motivele, în termen de 10 zile calendaristice de la primirea produselor de către dvs sau o terță persoană desemnată de dvs. Condițiile de returnare sunt detaliate în continuare.

Informarea în caz de retur

Pentru a vă exercita dreptul de retur (retragere din contract), ne puteți informa cu privire la hotărârea dvs neechivocă astfel:

  • în scris, pe email la adresa: office@ambienti.ro
  • telefonic la numarul 0756.104.330
  • folosind formularul de contact

Pentru a vă putea indetifica, pe dvs și comanda, avem nevoie de următoarele date:

  • Numele dvs
  • Numărul de comandă
  • Numărul dvs de telefon
  • Produsul sau produsele pe care doriți să le returnați

Datele care vor fi luate în considerare la calculul celor 10 zile în care aveți drept de retur sunt:

  • Data livrarii coletului către dvs de către curier, conform datelor din centralizatoarele de livrări
  • Data emailului sau a apelului telefonic cu cererea de retur.

Imediat ce am primit cererea dvs de retur, vă vom contacta pentru amănunte.

Costuri aferente returului

Costul returului va fi suportat integral de către dumneavoastră.

Costul eventualei re-ambalări, astfel încât produsul sa nu aibă de suferit pe perioada transportului înapoi spre depozitul nostru, va fi suportat de dumneavoastră.

Personalul Ambienti nu se va deplasa pentru a ridica produsele returnate de dvs.

Consecințele returului de produse. Diminuarea valorii rambursului

În cazul returului, ne asumăm să vă rambursăm suma primită de la dvs ca preț al produselor sub formă de coucher valoric, daca produsele sunt returnate în forma și starea în care v-au fost expediate. Costul transportului se scade din suma rambursată.

Costul transportului produselor returnate revine cumpărătorului, adică dumneavoastră.

Veți suporta eventualele diminuari ale valorii produselor, după cum urmează:

  • În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către dvs, Design Mysleep are dreptul de a decide refuzarea returului sau diminuarea valorii acestuia cu până la 50%.
  • Pentru a putea fi returnată, comanda dvs. trebuie să fie însoțită la returnare de toate documentele care v-au fost înmânate odată cu produsul sau v-au fost trimise prin email: factură, chitanță și orice alte documente care v-au fost predate. Daca nu dețineți toate aceste documente, nu puteți returna produsul!

Nu se returnează produsele executate pe comandă, cu dimensiuni și proprietăți altele decât cele afișate în site, indiferent despre ce produs este vorba și nu se pot returna în niciun fel produsele digitale.

Politica de retur în cazul saltelelor

Înțelegem că alegerea unei saltele potrivite este importantă pentru confortul tău zilnic. De aceea, îți oferim posibilitatea de retur în 10 zile calendaristice de la primirea produselor de către dvs sau o terță persoană desemnată de dvs., cu condiția ca produsul să fie în starea originală, sigilat și neutilizat.

Ce trebuie să știi:

  • Testarea saltelei se poate face fără a desigila ambalajul.
  • Din motive de igienă, nu putem accepta returul produselor desfăcute sau folosite.
  • Returul este valabil doar împreună cu documentele primite: factură, certificat de garanție etc.
  • Produsele sigilate furnizate de Design Mysleep nu pot fi returnate nesigilate din motive de protecție a sănătății și din motive de igienă conform art16 din OUG 34/2014.

Produse care nu se pot returna:

  • Saltele sau toppere desfăcute din ambalaj;
  • Comenzi personalizate (dimensiuni atipice, huse speciale);
  • Produse murdare, deteriorate sau manipulate incorect.

Costuri de transport:

Dacă te răzgândești și dorești să returnezi salteaua, reține că:

  • Costul transportului (dus și întors) se scade din suma rambursată, care va consta într-un voucher valoric ce poate fi folosit în magazinul Dorelan sau online, pe ambienti.ro;
  • Clientul suportă costul returului.

Costurile de livrare a saltelelor sunt urmatoarele:

  • Pentru București costul de livrare pentru o saltea este de 450 lei + TVA (în casă)
  • Pentru țară costul de livrare pentru o saltea este de 600 lei + TVA (în fața casei)

Excepțional, dacă produsul a fost desigilat și totuși acceptăm returul, se va reține 50% din valoare, pentru refacerea ambalajului și recondiționare.

Pentru a vă exercita dreptul de retur (retragere din contract), ne puteți informa cu privire la hotărârea dvs neechivocă astfel:

  • în scris, pe email la adresa: office@ambienti.ro
  • telefonic la numarul 0756.104.330
  • folosind formularul de contact

Pentru a vă putea indetifica, pe dvs și comanda, avem nevoie de următoarele date:

  • Numele dvs
  • Numărul de comandă
  • Numărul dvs de telefon
  • Produsul sau produsele pe care doriți să le returnați

CONTUL MEU
Lista de dorințe
Autentificare
Creează cont

Va fi trimisă o legătură la adresa ta de email pentru a seta o parolă nouă.

Datele personale vor fi folosite pentru a-ți susține experiența pe acest site web, pentru a administra accesul la contul tău și pentru alte scopuri descrise în politică de confidențialitate.

Password Recovery

Ai uitat parola? Te rog să introduci numele tău de utilizator sau adresa ta de email. Vei primi o legătură prin email pentru a crea o parolă nouă.

Coș de cumpărături 0
RECENTLY VIEWED 1
Prezentare generală a confidențialității

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în navigatorul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe site-ul nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile site-ului pe care le găsești mai interesante și mai utile.