Brandul Dorelan România a înregistrat vânzări de 150.000 de euro în primele trei luni de la inaugurarea primului său flagship store din țară. Acesta a fost deschis în urma unei investiții de 200.000 de euro.
De asemenea, reprezentanții Dorelan România au anunțat și întrarea business-ului pe segmentul HoReCa.
„Nivelul vânzărilor din primele trei luni de funcționare confirmă așteptările noastre privitoare la dorința clienților din România de a se bucura de un somn odihnitor și sănătos”. Declară Teodora Lazăr, fondatoarea agenției de reprezentare Dedalo și Key Account Manager Dorelan.
„Flagship store-ul Dorelan din București a generat vânzări nu doar în Capitală, ci și în orașe importante din România. Precum Timișoara, Iași, Constanța, Cluj-Napoca. De asemenea, am înregistrat rezultate bune și pe segmentul HoReCa. Semnând primul nostru contract pentru livrarea de saltele, paturi și accesorii unui aparthotel din Galați”, adaugă Lazăr.
Articol preluat de pe forbes.ro


